Olemme auttaneet asiakkaitamme yli 25 vuoden ajan heidän IT-haasteissaan. Innostuksemme modernia teknologiaa ja laadukasta asiakaspalvelua kohtaan vapauttaa asiakkaamme keskittymään omaan ydinliiketoimintaansa.

Toimintafilosofiamme mukaan IT-tuen tarkoitus ei ole pelkästään ratkaista ongelmia, vaan myös opastaa asiakkaidemme työntekijöitä ohjelmien ja työvälineiden käytössä. Toimimalla näin parannamme työnteon sujuvuutta ja työssä viihtymistä. Meille tyytyväinen asiakas on toimintamme edellytys, jonka vuoksi mittaamme asiakastyytyväisyyttä ja kehitämme palveluitamme jatkuvasti.

Tarjoamme palveluitamme sekä etänä että paikan päällä asiakkaan omissa tiloissa. Etätuessa asiakkaan ensisijaisena kontaktipisteenä toimii Service Desk, jossa kokeneet asiantuntijamme pyrkivät ratkaisemaan mahdolliset haasteet jo ensimmäisen yhteydenoton aikana. Tarpeen vaatiessa palvelupyyntö ohjataan tiettyyn teknologiaan erikoistuneelle asiantuntijatiimille. Tuotamme lähitukea tarvepohjaisesti tai asiakkaan kanssa sovittuina lähitukipäivinä.

Oli kyseessä sitten lukkiutunut salasana tai palvelinongelma, palvelemme aina tiedolla ja taidolla.

Kun haluat tarjota työntekijöillesi laadukasta IT-tukea, valitse meidät.